Alla inlägg under september 2008

Av Annajkon - 25 september 2008 09:09

En nya banner på hemsidan är alltid lika trevligt. Denna gång är det InreHarmonimässan i Stockholm som valt att synas här. Jag brukar alltid varje termin ta tåget upp och besöka denna trevliga mässa. I två hallar trängs mer än 200 utställare, vilket gör en heldag där väldigt intressant och givande.

Av Annajkon - 24 september 2008 09:02

Nu börjar jag räkna ner, idag skriver jag ett av tre nyhetsbrev med det utseende som är nu. I november kommer det att se annorlunda ut. Det är verkligen spännande att få vara med om förändringen på den egna hemsidan. Jag vet ju vad jag har, men inte riktigt hur det blir förrän det är färdigt. Men de exempel jag har sett ger bara goda smaker i munnen.

Av Annajkon - 23 september 2008 18:56

Har idag varit i Malmö på Webzoo som är en webbyrå för att dra upp riktlinjerna för en ny och mer levande hemsida. De erbjöd mycket nya och intressanta lösningar som jag ser mycket fram emot. Sidan har ju haft samma layout sedan 2002 så en ändring av utseendet kommer också att ske, den kommer att bli modern och inbjuda till mycket längre besök än vad som är fallet nu.

Av Annajkon - 11 september 2008 10:30

Äntligen är nyhetsbrevet iväg. Det är mycket mer jobb än vad jag tror, många länkar som ska läggas och till detta, ville jag ju denna gång ha klart artiklarna om metoden jag provade förra veckan och mässan jag stod på i helgen. Men nu är det klart och jag är riktigt nöjd, det blev mycket bra, den här gången också....

Av Annajkon - 10 september 2008 18:53

Har jättemycket att göra, skriva nyhetsbrev, två artiklar, annonser, kontakter, ju hur mycket som helst och jag är inte på topp. Tappar fart och tråden, glömmer bort vad jag ska göra och något nyhetbrev blir det inte, jag får inte ihop det, det får vara till i morgon.

Av Annajkon - 9 september 2008 08:59

Är i Malmö hela dagen på kurs, vågar inte äta något om jag inte är väldigt nära en toalett, litar inte riktigt på magen än.

Av Annajkon - 8 september 2008 08:51

Idag mår jag mycket bättre, har inte längre ont i huvudet, men magen krånglar, kan bara dricka och kanske äta någon frukt. Jobbar hela dagen ändå.

Av Annajkon - 7 september 2008 08:48

Ligger hela dagen, orkar ingenting, och ute skiner solen... Har en dundrande huvudvärk och mår väldigt illa. Magen är i uppror och jag kan knappt äta något utan att må ännu sämre. På kvällen ringer jag Jeanette. Hon försäkrar mig om att det kan vara efterverkningarna på behandlingen jag fick i torsdags, det är inget farligt och det går garanterat över.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards