Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Intressanta länktips

Av Annajkon - 21 oktober 2008 08:33

Jag fick ett mail...Maja Näslund skriver: Jag tror att de flesta av oss anar att framtiden kommer att innebära omvälvningar på många plan. Det finns en mängd teorier, förutsägelser och information på internet, det svåra är att få grepp om vad som kan vara relevant och intressant. Jag har kommit i kontakt med en sida som heter LetsFindOut.tv där man hittar korta och lite längre filmade kanalisereringar, föredrag och intervjuer (från YouTube t ex). Man kan leta under ämnen som Consciousness, Health, Relationships, Environment etc. Det fina med denna sida är att den samlat upp det som är intressant för mig att söka i. Här är länken http://www.letsfindout.tv/. Leta upp det som du är mest nyfiken på just nu.

Jag har sett ett inslag om en bil som går på bara vatten, H2O Car - Water Powered Car, och ett annat inslag om en maskin som producerar mer energi än den drivs med, FREE ENERGY Home Generator . Hoppfulla budskap i dessa tider av förestående energikris. Jag kan inte gå i god för att det håller, du kan kolla själv och se om du tror på det.

Jag har också tittat på ett långt föredrag om Mayakalendern och medvetandets evolution, Ian Xel Lungold: The evolution right now!
Det hölls år 2005 och föreläsaren talar på slutet om den ekonomiska kris som världen kommer att uppleva år 2008. Och nu är vi mitt uppe i den. Om förändringar och framtiden handlar kanaliseringen Farewell to Power. Jag har tidigare tipsat om ett föredrag av en hjärnforskare som fick en stroke och upplevde ett upplyst medvetande. Det är ett av de mest sedda inslagen på YouTube. Har du inte sett det tidigare rekommenderar jag dig varmt Jill Bolte Taylor: My stroke of insight.

Maja Näslund  ger diksha i Lund

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annajkon - 20 oktober 2010 13:58

har vi fått in så många nya spännande kontakter på vår hemsida. Igår var det ett duktigt medium, idag en kunnig homeopat, i morgon en välrenommerad healer??   ...

Av Annajkon - 17 maj 2010 12:51

Efter en hel del meck den senaste tiden är videon äntligen klar. Är mycket nöjd och glad att den ser så proffsig ut, jag hade inte kunnat göra det bättre själv. ;-) ...

Av Annajkon - 27 april 2010 09:23

Nu är det för första gången vetenskapligt bevisat att det lönar sig att vara givmild. Oavsett om det gäller Haiti, Chile eller någon annan katastrof så finns det alltid människor som vill hjälpa till. Och det lönar sig mer än man kan tro visar en ...

Av Annajkon - 26 april 2010 20:05

Österländsk läkekonst, som shiatsu och akupunktur, kan förklaras vetenskapligt, hävdar vissa västerländska forskare. Med ny teknik kartlägger de det energiflöde i kroppen som kineserna talat om i tusentals år. – Visste vi mer om energi och d...

Av Annajkon - 20 april 2010 11:34

Jag var och gjorde synundersökning igår, det var som jag misstänkte, skärpan har blivit bättre, ... och jag behöver inte köpa nya ;-D det betyder att resan till John of God har gjort verkan, i januari förra året var allt förfärligt suddigt utan g...

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Skapa flashcards