Alla inlägg den 30 december 2007

Av Annajkon - 30 december 2007 23:07

Det piper i mina luftrör, det kan jag ta till mig nu. För tvåveckor sedan fick jag akut svårt att andas, efter det har det blivit värre och värre. Och med all respekt för allt vad alternativmedcin heter kommer jag att inom kort anlita en vanlig doktor för att få utskrivet astmamedicin, för att med den bygga upp min hälsa och därmed ge mig självbättre möjlighet att gå till grunden med vad denna andnöd egentligen står för. Det tar alldeles för mycket kraft att inte kunna andas ordentligt.

Av Annajkon - 30 december 2007 22:09

Idag har jag inte gjort många knop, men igår fick jag tömt den sista flyttkartongen på vinden. De hade stått där sedan jag flyttade hit i september 2006, så egentligen borde jag kunnat slänga rubbet utan ens titta, för inte har jag saknat något av det. Men jag är ju en nyfiken själ..


Det har varit viktigt att detta år, som numerologiskt blir 9 (2+7) avsluta och rensa ut, för att kunna med friska krafter och ett rensat hem starta nästa år som numerologiskt har energin 10 (2+8). Nu börjar allt om igen och det känns mycket spännande. Jag har två saker på gång som jag ska göra nytt nästa år, saker som jag aldrig gjort innan, men som jag verkligen vill skaffa mig erfarenhter kring.


Mer om det när det händer, vissa saker ska man inte prata om för tidigt,då försvinner magin och då kanske dom inte ens blir gjorda.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards