Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Annajkon - 11 augusti 2008 13:29

Idag har jag blivit fotograferad av en riktig fotograf! Det var tidigt i våras som jag blev kontaktad av en jorunalist som ville skriva om kvinnor som hade haft sömproblem och hur de hade löst sina problem. Sånt tycker jag är roligt så jag berättade om mina lösningar. Bl.a skrev jag nogrannt dagbok eftersom jag vaknade på nätterna och ältade allt jag inte hunnit med. När jag kunde ta fram dagboken och besvisa för mig själv att jag faktiskt hunnit med en hel del, då brukade jag kunna somna om och sova gott resten av natten. Nu skulle artikeln kompletteras av ett foto eller två. Därav fotografen. Tidningen kommer ut i höst, jag lovar berätta när.

Av Annajkon - 11 augusti 2008 13:15

I helgen var jag med några kompisar på festival på Himlagåden utanfö r Ängelholm. Vi dansade heartdance, lyssnade på sjungande kristallskålar, provade på bowenterapi och qigong. Så hade vi picnic och njöt i solskenet.

Se bilder här! Hittar du mig?

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards