Alla inlägg den 18 november 2009

Av Annajkon - 18 november 2009 08:39

"Var hos henne för att jag hört att hon var ovanlig med kontakt med guider & sånt. Fick lägga mig på britsen och fick förhållningsorder vad jag skulle be (till guider) om och tänka och göra osv. Hon petade knappt på mig långa stunder under behndlingen och ibland stod någon meter bort eller två och jobbade i auran och bl a körde tonhealing. Jag som är känslig kände hur nästan varje ton positivt/rensande påverkade min aura och/eller kropp på olika ställen. Jag kände hur guider mycket systematiskt körde igenom mig från tå till topp - just den ordningen. När Dorothée fanns vid mina fötter stod alltid en guide vid mitt huvud och tvärtom. Mycket klok och skicklig. Lyssnar verkligen in på guider som kan och kör det som behövs. Ingen standard-sinnesslö behandling här inte. Jag kommer tillbaks!"

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards