Alla inlägg den 8 april 2009

Av Annajkon - 8 april 2009 11:13

Efter att ha rest i nästan ett dygn är jag hemma igen. Trött efter att inte ha sovit ordentligt på resan. Här är allt så tyst och jag upplever min lägenhet med nya ögon. Jag sätter mig andäktigt ner och mediterar på resan, allt känns så rätt, så fridfullt och så perfekt. Jag är så nöjd och tillfreds. Nu handlar det bara om att lugnt och försiktigt fasa in mig på det livet jag hade innan, utan att tappa upplevelsen, kunskapen och friden. Vi är ju några stycken nu som varit där, så vi kan träffas för att återuppleva känslan igen. Dessutom har jag fått information om att jag kan ta Kristallbad på en plats nära mig, och det kommer att finnas med på min hemsida inom kort.


 Men just nu är det vila, vila och vila som gäller, jag är fortfarande i konvalicent efter de andliga operationerna jag gjort  hos John of God.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards