Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Annajkon - 12 januari 2009 12:37

Nu händer det så mycket saker hela tiden att jag nästan tappar andan, förra veckan var så intensiv, med nya avgörande beslut att jag kunde känna hur varje cell i min kropp vibrerade.

Efter julens alla tillfällen för vila och återhämtning har jag kommit fram till nya insikter och i torsdags bokade jag en resa till Brasilien. Jag som knappt varit utanför Europa innan. Jag kände att jag behövde göra något radikalt något som verkligen bröt alla mönster och föreställningar som jag tycker att jag fastnat i. Detta är en sådan resa, den sker både i det yttre och i det inre och med tanke på de reaktioner i kroppen som jag redan känner av har den redan börjat.  

Av Annajkon - 12 januari 2009 12:35

Nu har alla chansen att via datorn varje dag delta i skogsgerillan. Vi skall rädda en skog utanför Göteborg och göra den till en riktig gammelskog. Det är bråttom nu för slutdatum är den 19 mars. Hur gör ni för att delta? Jo gå in på denna sida och klicka varje dag. www.ettklickforskogen.se/

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards