Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Annajkon - 25 januari 2009 20:40

Sedan jag bestämde mig för att åka till Brasilien har det hänt så mycket. Den första veckan drömde jag om casan varje natt, att jag var där redan och de redan hade börjat heala alla mina krämpor. Jag gick som i ett lyckorus och bara njöt i vetskapen om att få åka iväg och bara tänka på mig själv i fjorton dagar. Alla jag pratar med blir så glada, även om en del blir  väldigt avubdsjuka. I förra veckan pratade jag med två som åker resan efter mig. Nu känns det som om alla är på väg dit på ett eller annat sätt. Det känns helt underbart.


Det var någon som frågade vad jag trodde mig få ut av min resa, och jag hoppas på att bli mer medveten, bli av med alla mina konstiga krämpor, komma i närmare kontakt med mig själv och att få dela min upplevelse med många, före under och efter det att jag kommit hem.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards