Alla inlägg den 7 september 2009

Av Annajkon - 7 september 2009 10:19

Idag ringde ITSverige till mig, de erbjöd mig att prova på sponsrade länkar 5.000 visningar på Google och dess nätverk / Globalit.se samt 3 månader på Itsverige.se De tar fram sökord från hemsidan och lägger upp dessa på de tre sökmotorerna för bättre träffsäkerhet. De sköter allt därifrån så att det inte behöver ta tid från mig. Dessutom kör de nu en kampanj som heter Webgain. Den går ut på att de anmäler min www adress till ca 60st olika sökmotorer/ katalogtjänster. Jag får nu testa på denna tjänst i 3 månader.
Allt detta får ni nu för endast 3kr. Dessa erbjudanden gäller Till och med imorgon.

FANTASTISK så generöst, men allt som är så billigt har alltid en hake.

Och mycket riktigt, efter en sökning på nätet, hittar jag den ena varningen efter den andra, bla. på cint.se  Hej vill bara VARNA med stort V företaget Itsverige.se har samma ägare som Hittadirekt.se och bedriver samma bluff . De ringer upp och erbjuder billiga tjänster där man kan annonsera sitt företag till ett bra pris. Sen skickar de en faktura på över 7000:- till mig . Företaget hävdar att då man betalat den första fakturan så löper avtalet vidare . Då jag begär att få en utskrift på de 5000 visningar som de hävdar att man betalt för så får jag som svar att det inte går.

På en blogg på Passagen ,

Kvinnliga företagare


Kolla alltid på Svensk Handel, där de listar aktuella bluffföretag

Svensk Småföretagstjänst kan du alltid få hjälp om du råkar illa ut.



Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards