Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Annajkon - 1 mars 2010 16:17

Idag har jag inte gjort många knop, verkligen supersegt hela dagen. Men hur ska man annars reagera på ytterligare ett lågtryck med mer SNÖ, trodde att det skulle vara slut nu. Som väl är kommer det inte så mycket här i Landskrona, inte som utanför Göteborg, men påverkad blir jag likväl. Gissa om jag blev glad... när jag av en händelse kom in på Thorbjörn Midvinds sida, han erbjuder alla som vill gratis distanshealing varje måndag kl. 21.30 Det är bara att anmäla sig här!

Av Annajkon - 1 mars 2010 11:06

Återigen en trevlig mässa, med många bekanta ansikten. Stefan Guzikowski med fru, Viktoria, var där tillresta ändå från Kristinehamn. Helena och Stefan Öhrström från Inner Peace Essences. Ewa Olsson, som hade seans klockan 14, hennes syster Lotta, som jag handlade Nässelpulver av. Gerd Persson i Sjöbo, med en för mig ny förhållningsätt till astrologi. Per-Ola Thornell på Love it, Carl-Arne Nilsson med sin kärlekshealing, brevid honom satt Tina med sin träffsäkra vägledning och Maria Tracz från Lund. Vidare hittade jag Maria Dalström, certifierad guide på Casan i Brasilien, Carina sålde kläder till förmån för barnhemmet i Brasilien. Och Elisabeth från Malmö som gjorde en träffsäker Fengshui konsultation. För att nämna några av de utställare som fanns med på denna mässa.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards