Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Annajkon - 3 mars 2010 11:21

Jag heter Anna Jönsson och driver AJKON- förmedling för hälsa   som  är en sajt på nätet, med information och kontakter inom alternativ och komplementär medicin, personlig utveckling och välmående. Jag hjälper terapeuter, kursarrangörer, skolor och utbildare att presentera sig och synas på en välkänd och omtyckt sida, vi har varit igång sedan 1995. Till min hjälp har jag ett nyhetsbrev som skickas ut till ca 3500 personer var tredje vecka, en Fanclub på Facebook med mer än 500 medlemmar, en välbesökt blogg som uppdateras varje dag. Jag har självfallet också ett twitter konto och  just denna vecka kommer några informationsfilmer  läggas upp på youtube.  Under åren har vi etablerat många kontakter och vid en sökning på google visar det sig att vi finns som länk på mer än 166 000 sidor....


så långt i den presentation som jag ska framföra under eftermiddagens kurs...

Av Annajkon - 3 mars 2010 08:34

Det blev en intensiv och intressant dag igår... först till min favvofrisör Viveka som jobbar ekologiskt i Ramlösa utanför Helsingborg, sen vidare till min revisor Camilla i Höganäs för gemensam färd till Klippan och storseansen med Ewa Olsson och Monika Linden. Det var väldigt längesedan jag var på seans, så jag var ganska nollställd på hur det skulle vara, men jag blev glatt överaskad, många mycket träffande beskrivningar och vi hade riktigt roligt emellanåt. Ewa och Monika jobbar bra ihop och de är måna om att det ska vara högt i tak och ingen ska gå därifrån och vara ledsen. Halv tolv var jag hemma då var jag ganska mör.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards