Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Annajkon - 22 maj 2008 07:20

Itisdags var jag på en spännande och intressant informationsmöte om NIKKEN. Jag har känt till det länge, men har väl trott att det bara var magnethalsband, men det var mycket mer än så. Det var vattenrening, kosttillskott, smärtlindring och många fler, mycket vackra smycken med magneter. Själv kom jag hem med en vattenrenare, en vattenvirvlare och ett magnethalsband. Vattnet är en upplevelse att dricka och med tanke på mina tidigare tips om att dricka mycket vatten, känns detta precis i linje med den rekommendationen. Enligt NIKKEN har kroppen svårt för att ta upp vanligt kranvatten, det märker man om man dricker vatten innan man ska gå å sova, då behöver man kanske gå upp på natten. Men dricker man av detta virvlade vatten behöver man inte det. Oavsett är det mycket lättdrucket och rinner inte lika lätt rakt igenom kroppen som vanligt vatten gör.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards