Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Annajkon - 24 juli 2008 16:00

Håller på att packa för mässan i Simrishamn på lördag. Jag ska ha egen monster för en gång skull, det ska bli jätteroligt. Det är en del att tänkta på, hur ska monstern se ut och vad ska jag ha med mig, Tejp, sax och pennor, ska sälja Supergreen från Helhetshälsan, och några fina meditaionskort som jag har kvar, samt boken Metamedicin. Block att skriva upp sig på om man vill ha nyhetsbrevet och en fin velourduk att lägga på bordet. Det ska bli varmt på lördag så det blir någon lätt klädsel, kanske klänning, får se hur det känns då.

Det roligaste är att träffa alla människor, även om det inte kommer så mycket besökare finns det alltid trevliga utställare på mässor. Men självklart hoppas jag på fullt upp hela dagen och att jag kan dela ut alla mina gula kort.


Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards