Alla inlägg den 1 november 2008

Av Annajkon - 1 november 2008 20:29

En heldag på Inre Harmonimässan på Liljholmshallen, är någon jag inte vill missa, därför åker jag hit två gånger om året för att träffa nya och gamla bekanta. Denna gången passade jag på att ta massor med kort, eftersom jag på den nya hemsidan kan visa bilder på ett helt annat sätt än på den gamla. Det ska bli riktigt roligt. Men det  känns onekligen "lite" konstigt att vara här nu när hemsidan behöver göras färdigt, men hur ä'r det man brukar säga, allt samordnas alltid till det bästa, även om man inte alltid tror det. Men faktum är att nu har jag chansen att få lite perspektiv och då ökar chansen till att det blir ännu bättre när det väl är färdigt.


Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards