Alla inlägg den 2 november 2008

Av Annajkon - 2 november 2008 18:25

En lång skön promenad i solen, fast det blåste minsann riktigt kallt när vi gick mot vinden. Bland annat var vi uppe på en kulle där man med pekare vid ett tidigare tillfälle funnit bl.a en domarring. Jag kände av att där varit något speciellt, det var en annan känsla där mot när vi kom ner från kullen lite längre bort. Besökte också ett gammalt fint hus från 1400-talet samt en hällristning som jag hoppas fastnat på kort.


På eftermiddagen var jag och reste med trumma, det är Dorothée Östlund som har trumresor första söndagen i varje månad, i Fontänhuset i Jacobsbergs Centrum. Det var en häftig upplevelse, visserligen somnade jag från och till, men jag som bara varit på trumresa en gång förut facinerades över vilken kraft och ljud hon fick med sin trumma. Vi gjorde två resor, en där vi skulle ta kontakt med vårt kraftdjur och en där vi hade fokus på healing. Nästa gång som också är den sista för iår är den 7 december.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards