Alla inlägg den 3 november 2008

Av Annajkon - 3 november 2008 22:06

En lugn morgon som lämnade tid över för en del informationsöverföring, mellan den gamla och den nya hemsidan. Skönt när det händer saker, ser också att webbyrån jobbar på med sin bit.


På kvällen var jag på terapeutträff hos Anette Faringer på Luntmakargatan 67. Det var Maud Ingridsdotter, Dorothée Östlund och Anja Steffner som slutit upp. Med hjälp av Anettes bildterapibilder presentereade vi oss själva, mycket spännande och intressant. Sen tog vi var sitt stor bit papper och målade fritt under tystnad. För mig är sådant mycket stärkande, jag älskar starka klara färger och målar gärna stort och mycket. Denna gång fastade jag för mycket orange, rött och blått. Jag känner mycket energi nu kring den nya hemsidan så jag kan se att det styr mitt val av färger.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards