Alla inlägg den 3 april 2008

Av Annajkon - 3 april 2008 16:46

Jag ringde Svante på Visavägen, han håller på med textcoaching. Det lät så intressant och spännande och eftersom jag inte hittat det någon annanstans var jag nyfiken på personen bakom och hur han jobbade. Jag får ju dessutom hans nyhetsbrev då och då och de är så inspirerande. Svante har tillsammans med några andra drivit kursgård i Dalarna, men nu är han verksam med sin förtagsidé i Johanneshov.

Det där med textcoaching tycker jag verkar vara en alldeles utmärkt idé.  Som när man vill skriva en text och inte rikgt vet hur man ska få till det för att den som läser den ska förstå vad man menar eller förstå  med en gång att det är just mig de ska kontakta. Svante hjälper en att hitta vad man egentligen vill med texten och sen skriver han ihop en text som är färdig klar att användas när man får den. Läs mer!

Av Annajkon - 3 april 2008 12:47

Jag sitter och filar på veckans nyhetsbrev. Fastän jag bestämt att det ska sträcka sig över två veckor den här gången, blir det väldigt långt ändå. Det händer så väldigt mycket just nu på så många plan. Det känns som om det är våren som satt fart på flödet av allt roligt som hör det levande liv till.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards