Alla inlägg den 8 april 2008

Av Annajkon - 8 april 2008 19:50

Jag fick ett erbjudande i min mailbox, tyvärr har jag inte själv möjlighet att gå, men har du så gör ett besök och se dessa fantastiska bilder. De finns också på www.duchowe.pl

Av Annajkon - 8 april 2008 14:11

Jag packade ihop en kasse med självhjälpsböcker och tog mig ut till vår stuga på landet, sen satt jag där i solen och verkligen ansträngde mig för att gå på djupet i mig själv för att hitta orsaken till min tandvärk. Men ju mer jag försökte ju mer värk fick jag, så till slut åkte jag hem igen och satte mig framför datorn och vips, kom insikten. Jag hade kört över mig själv, ja när jag tänkte på det släppte tandvärken. Den var ett uttryck och en signal från min kropp att jag redan i fredags gjorde mer för andra än för mig själv och därmed körde jag slut på mig och fick i och med det denna tandvärk.


Just idag är tandvärken borta och jag lovar att det hade den inte varit om jag inte igår tagit hand om mig själv med sådan omsorg.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards