Alla inlägg den 9 april 2008

Av Annajkon - 9 april 2008 09:55

..från dåtiden. Det var när jag hade varit igång med min verksamhet i sisådär två år, då stötte jag på Lars på en mässa och blev så glad. Jag var så ensam i det jag gjorde då, det är alltid bättre om man är fler, så kan man hjälpas åt med marknadsföringen. Han la ner sin verksamhet och jag fortsatte. Vi tappade kontakten som det brukar bli. Men idag kom det ett mail och jag blev så glad så glad.


Hej Anna!

Kommer du ihåg mig?
Jag hade för länge sedan en sida son hette HelgonNet och försökte mig på en liknande verksamhet som du har.
Jag hette på den tiden Lars men har bytt namn för ca 4 år sedan.
Jag har nu startat upp en annan verksamhet med inriktning på sex, närhet, kropp och själ. Jag har Tantrakurser, sessioner och kommer starta en utbildning i oktober och är med att ordnar med ytterligare en utbildning som startar i september (som kanske genererar fler kunder till din versamhet ;-). gå in på min hemsida så får du se vad jag håller på med. www.starspray.com


Med varma hälsningar
Lorenzo Stiernquist

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards