Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Annajkon - 20 februari 2008 13:49

Det är den kände Dr Batman ( Dr. Fereydoon Batmanghelidj) medicine doktor och internationellt känd forskare som skrivit om sin forskning under många år i USA. Upprinnelsen var när han som politisk fånge under den iranska revolutionen upptäckte vattnets läkande kraft. Han behandlade under 2½ år, framgångsrikt mer än 3 000 medfångar som led av stressutlöst magsår med enbart vatten.


Boken beskriver att det finns en mängd tecken på vattenbrist, men vi har glömt bort att lyssna på dom, ofta tar vi värktabletter för att få bort det onda, när det egentligen skulle kunna hjälpa med vanligt vatten.


Jag kollade upp boken, den visade sig vara slut på förlaget, men den går att beställa här. Klicka här!

Läs också En gratis kur som botar en mängd sjukdomar.

Läs också mitt förra inlägg om boken

Av Annajkon - 20 februari 2008 13:31

Känner mig risig, febergräns tror jag och ont i halsen. Mental förvirring säger en del, ett uttryck för att kroppen har fått lite för mycket att hålla reda på. Det är ju väldigt sant, igår när jag var ute och gick kunde jag inte gå så fort som jag brukade, fick kramp i låren. Orsak: för mycket dans i helgen. Så nu har jag avbokad alla mina åtagande idag och faktiskt jag känner mig mycket bättre.

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards