Alla inlägg under november 2008

Av Annajkon - 19 november 2008 15:53

Nu så, nu är det äntligen klart, dvs det är så klart att sidan kan publiceras. För att det ska bli så få som möjligt som störs av detta, publiceras sidan till helgen. Jag har hela dagen på mig imorgon att finputsa på det allra sista och lägga in ytterligare information. Håller på som bäst med att välja vilka artiklar från den gamla sidan som ska hänga med. Vill ju dessutom ha en del nya, så det letar jag efter. En del nya spännande länkar är ju också trevligt.

Av Annajkon - 18 november 2008 22:20

Fantastisk tillställning, underbara människor, generösa utställare, inspirerande föreläsare, god middag, trevligt sällskap och synnerligen välmatad goodiebag vad kan man mer begära. Nätverket Göran anordnar varje år i november Mötesplats Göran, denna gång för första gången på Malmö Arena, med temat Kvinnligt eko & Hållbar livsstil. Det var föreläsare som Soledad Pinero Miso, Ann Heberlein, Alice Bah och Karin Stenmar. Därimellan paus med utställare som bjöd på ekologisk choklad, goda drycker, nyttigt godis och stenugnsbakat bröd. Det hela avslutades med en 3-rätters middag med underhållning, kaffe och avec.


Varför nätverket heter Göran? Jo när nätverket bildades 1999 stod det i en artikel i Dagens Industri att det fanns fler VD:ar i Sverige som hette Göran än vad det fanns kvinnliga VD:ar överhuvudtaget. Ett faktum som kvarstår.

Sedan starten 1999 har nätverket vuxit från 30 medlemmar till dagens 900, det gör Nätverket Göran till Sydsveriges största kvinnliga nätverk. Läs mer!

Av Annajkon - 17 november 2008 10:53

Tillbaka efter två underbara dagar i LEDIGHETENS tecken. Det har varit fantastisk dagar, jag har inte skänkt hemsidan en endaste tanke utan bara njutit i samvaro med goda vänner, god mat och intressanta och givande samtal. Det behövs verkligen... att komma bort och bara slappa. Det var någon som sa en gång,, jag tror tom att det är en titel på en bok, "Ju mindre du gör, ju mer får du gjort" Det ligger mycket i det, ju mer du vilar och tar hand om dig själv, ju mer har du ork och fart när du väl sätter dig för att jobba, dessutom är det mycket roligare att jobba utvildad.

Av Annajkon - 14 november 2008 17:18

Idag har det hänt massor, alla små detaljer som jag skrivit upp på en lång lista är nu åtgärdade av webbyran, nästan alla iaf, så nu borde det inte dröja alltför länge innan den kan publiceras för fler än en del utvalda.

Av Annajkon - 13 november 2008 10:25

Ja då är det som man kan misstänka, de har smittat varandra på webbyrån så nu ligger alla utslagna i influensan...fast det gör så gott de kan ändå och jobbar hemifrån med det de orkar, men det går mycket långsamt fram. En fördel är jag kommer på finurligare förbättringar och det är ju inte fel.

I går la jag in alla datum i kalendern på den nya hemsidan. Det kommer där att bli finesser som att alla kan lägga in datum i kalendern och annonsen kan innehålla både bild och anmälningsformulär. 

Av Annajkon - 12 november 2008 11:31

Programmeraren på webbyrån verkar vara forstsatt sjuk, för det har inte hänt något nämnvärt på hemsidan... Vad göra, ja det är ju inte så mycket att göra, mer än att typ gilla läget... se glad ut och ha tillit till att allt samordnas till det bästa...

Jag har iaf bestämt mig för att skicka ut ett nyhetsbrev till i det gamla systemet, för annars kommer jag  efter med presentationer av terapeuter och kalenderhändelser.  Dessutom behöver jag då inte känna mig så väldigt stressad för att det MÅSTE bli färdigt, kanske tom gå en promenad i solen.

Av Annajkon - 11 november 2008 23:28

Heldag i styrelseutveckling. Vi har gått igenom saker som målgrupp, verksamhetsmål, verksamhetsplan, budget, marknadsföring, samarbetspartners, projektansökning m.m Givande och intressant.

Av Annajkon - 10 november 2008 23:19

Jag jobbar intensivt hela dagen med den nya hemsidan, på eftermiddagen får jag äntligen tag i webbyrån och kollar av alla justeringar. Inga problem, de fixar allt jag önskar. Härligt. Ett problem bara programmeraren är sjuk, så det kan ta tid innan något händer...trist, då blir det antagligen ingen publicering på onsdag som jag önskat.



Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards