Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Annajkon - 9 januari 2008 12:59

Idag är det en sådan där dag då jag behöver ha absolut tystnad omkring mig, inte ens lugn musik orkar jag lyssna på. Jag har precis skickat iväg årets första nyhetsbrev och det kräver totalt fokus i tre timmar, så då är det bra att inte ha musik på.

Jag märker ändå att något har hänt, det mesta är lättare nu efter årsskiftet och det är ett större lugn, kanske det är så i januari, men, nej det känns annorlunda iår.

Jag orkar inte heller lyssna på radion i den utsträckning som jag gjort förr, jag kan komma upp vissa mornar och känna mig sprudlande lycklig, så sätter jag på radion eller ögnar igenom rubrikerna på tidningen och i ett andetag är den lyckliga känslan borta.

Jag är ändå glad att jag kan se vad det är och välja.

Av Annajkon - 9 januari 2008 12:37

Du ska inte göra det du tror världen behöver.

Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.


Ty vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.


Ordspråk från England 1600-talet 

Av Annajkon - 9 januari 2008 08:22

Nu drar det minsann igång igen, jag känner av det med en gång i min högra arm, den som jag använder till musen. Det är mycket nu många kurser, föredrag, utbildningar, mässor, seanser, resor retreater osv som ska in i kalendern. Och just idag ska jag dessutom skriva nyhetsbrev....

Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards