Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Annajkon - 10 januari 2008 14:12

Igår kom jag äntligen till Himlagården, oasen utanför Ängelholm som Susanna driver tillsammans med alla dessa terapeuter som jag bara sett på bild på hemsidan. Omgivningarna är hisnande vackra och där är både tyst och mörkt (vid denna årstid) vid 19-tiden då kvällens möte ska äga rum. Jag har varit på väg en annan gång innan jul, men då var det så mörkt och regnigt att jag inte ens såg handen framför mig.


Som du ser på bilden är detta en plats man gärna återkommer till och det är säkert att jag kommer att göra det, de har många intressanta kurser i sin kalender.

Av Annajkon - 10 januari 2008 08:28

Max Lüschers färgtest är ett psykosomatiskt test och en personanalys. Det kan även användas vid personalrekrytering. Testet tar 10-15 minuter att göra och visar var det finns rädslor och hur dessa rädslor kompenseras. Testet ger också terapivägledning där det behövs.

Testet används världen över av terapeuter, coacher, psykologer, läkare, tandläkare, homeopater m.fl och är det största i sitt slag.

I kalendern finns information om de som ger utbildningar i det kompletta Lüscher-testet, scrolla till den 2/2.



Presentation


www.ajkon.se

Omröstning

Vilket begrepp av följande är mest relevant för dig?
 alternativ medicin
 komplementär medicin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards